Eseménynaptár

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
9
10
13
14
17
18
19
21
22
23
27
28
29
30
befektetobarat_225px_k2.png

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Köszöntjük Tapolca Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának elektronikus ügyintézési portálján!

 

Folyamatosan bővülő szolgáltatásaink segítségével Ön az eddigieknél kényelmesebben, egyszerűbben intézheti hivatalos ügyeit!

 

Elsődleges célul tűztük ki az ügyfélbarát önkormányzat erősítését, amelynek nélkülözhetetlen eleme az e-ügyintézés, melynek segítségével sorban állás nélkül, akár otthonról is kezdeményezheti különböző ügyeinek intézését.


Az oldal lehetőséget nyújt az E-magyarország.hu kapcsolaton keresztül a 3. szintű elektronikus ügyintézéshez is. További könnyebbséget jelent, hogy  nem csak  az elektronikusan indítható ügyekről, hanem valamennyi ügytípusról, a szükséges nyomtatványokról és a törvényi háttérről előre tájékozódhat honlapunkon és az következő e-mail címen : e-tapolca@tapolca.hu . Oldalainkon keresztül tájékoztatást kaphat az ügyintézés menetéről illetve annak pontos helyéről, ezen felül pedig letölthető és kézzel kitölthető űrlapok, valamint a későbbiekben On-line nyomtatványkitöltő, PDF dokumentum generáló segítik az Ön dolgát.


Az elektronikus ügyintézés keretében a Kormányzati Portál Ügyfélkapujához hozzáféréssel rendelkező személyek részére a későbbiek során folyamatos fejlesztéssel lehetőséget biztosítunk meghatározott ügytípusok elektronikus indítására, illetve intézésére.

 

Amennyiben még nem létesített ügyfélkaput, úgy az ezzel kapcsolatos információkat a http://www.magyarorszag.hu/segitseg/ugyfelkapu internetes lapon találhatja.

 

Amennyiben Ön nem személyesen kíván eljárni meghatalmazással képviselőt bízhat meg ügyének elintézésével. A meghatalmazottnak természetesen rendelkeznie kell a Magyarország.hu ügyfélkapu regisztrációval (felhasználói név, jelszó).


Az Ügyfélkapu a magyar kormányzat elektronikus ügyfélbeléptető és azonosító rendszere. Biztosítja, hogy felhasználói a személyazonosságuk igazolása után biztonságosan kapcsolatba léphessenek Hivatalunkkal, illetve más, elektronikus közigazgatási ügyintézést és szolgáltatást nyújtó szervvel. Az Ügyfélkapun keresztül elérhető szolgáltatások igénybevételéhez Önnek előzetesen valamelyik Okmányirodában egy alkalommal személyesen kell megjelennie, az azonosítási eljárás és a regisztráció lebonyolítása érdekében (kivéve a meghatározott feltételeket teljesítő elektronikus aláírással rendelkezőket).


Az Ügyfélkapun keresztül történő elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban tájékoztatás kérhető a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központtól a 189-es hívószámon, illetve az ugyfelkapu@magyarorszag.hu e-mail címen.

 

Facebook