Eseménynaptár

befektetobarat_225px_k2.png

Tisztelt Ügyfelünk!


Köszöntjük a TAPOLCAI KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL (a továbbiakban: Hivatal) elektronikus ügyintézési portálján! Folyamatosan bővülő szolgáltatásaink segítségével Ön az eddigieknél kényelmesebben, egyszerűbben intézheti hivatalos ügyeit! 

Elsődleges célul tűztük ki az ügyfélbarát önkormányzat erősítését, amelynek nélkülözhetetlen eleme az e-ügyintézés, melynek segítségével sorban állás nélkül, akár otthonról is kezdeményezheti különböző ügyeinek intézését.
Az oldal lehetőséget nyújt az E-magyarország.hu kapcsolaton keresztül a 3. szintű elektronikus ügyintézéshez is. További könnyebbséget jelent, hogy nem csak az elektronikusan indítható ügyekről, hanem valamennyi ügytípusról, a szükséges nyomtatványokról és a törvényi háttérről előre tájékozódhat honlapunkon.
Az Ügyfélkapu a magyar kormányzat elektronikus ügyfélbeléptető és azonosító rendszere. Biztosítja, hogy felhasználói a személyazonosságuk igazolása után biztonságosan kapcsolatba léphessenek Hivatalunkkal, illetve más, elektronikus közigazgatási ügyintézést és szolgáltatást nyújtó szervvel. Az Ügyfélkapun keresztül elérhető szolgáltatások igénybevételéhez Önnek előzetesen valamelyik kormányablakban (Okmányiroda) egy alkalommal személyesen kell megjelennie, az azonosítási eljárás és a regisztráció lebonyolítása érdekében (kivéve a meghatározott feltételeket teljesítő elektronikus aláírással rendelkezőket).
Amennyiben még nem létesített ügyfélkaput, úgy az ezzel kapcsolatos információkat a https://ugyfelkapu.gov.hu/ internetes lapon találhatja.

Az Ügyfélkapun keresztül történő elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban tájékoztatás kérhető a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központtól a 189-es hívószámon, illetve az ugyfelkapu@magyarorszag.hu e-mail címen.

E-Ügyintézés

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 9. § (1) bek. a) és b) pontja alapján az önkormányzatok számára 2018.01.01-től kötelező az elektronikus ügyintézés.
A Hivatal elektronikus ügyintézés biztosítási kötelezettségének a törvényi előírások alapján az ASP-vel lefedett ügytípusok esetében az ASP rendszeren keresztül tesz eleget. Az ASP rendszer ügyfelek részéről elérhető e-szolgáltatási felülete az ELÜGY, melyet az ügyfelek az Önkormányzati Hivatali Portál internetes oldalán érhetnek el.
Tájékoztatom Önöket, hogy a természetes személy ügyfelek részére az Eüsztv. nem teszi kötelezővé az ügyek elektronikus intézését, azonban lehetőséget biztosít számukra is.
Önkormányzati Hivatali Portál elérhetőségei a Hivatalhoz tartozó települések esetében:

        
Amennyiben az ügye elintézéséhez a fenti Portál felületén nem talál elektronikus űrlapot, akkor az e-Papír szolgáltatás keretében nyújthatja be a kérelmét, beadványát.
Az e-Papír szolgáltatás itt elérhető: https://epapir.gov.hu

Letölthető dokumentumok:
E-papír felhasználói kézikönyv
Dokumentum hitelesítés
Tájékoztató könyvelőknek_1
Tájékoztató könyvelőknek_2

Facebook