álhatja.

Az Ügyfélkapun keresztül történő elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban tájékoztatás kérhető a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központtól a 189-es hívószámon, illetve az ugyfelkapu@magyarorszag.hu e-mail címen.

E-Ügyintézés

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 9. § (1) bek. a) és b) pontja alapján az önkormányzatok számára 2018.01.01-től kötelező az elektronikus ügyintézés.
A Hivatal elektronikus ügyintézés biztosítási kötelezettségének a törvényi előírások alapján az ASP-vel lefedett ügytípusok esetében az ASP rendszeren keresztül tesz eleget. Az ASP rendszer ügyfelek részéről elérhető e-szolgáltatási felülete az ELÜGY, melyet az ügyfelek az Önkormányzati Hivatali Portál internetes oldalán érhetnek el.
Tájékoztatom Önöket, hogy a természetes személy ügyfelek részére az Eüsztv. nem teszi kötelezővé az ügyek elektronikus intézését, azonban lehetőséget biztosít számukra is.
Önkormányzati Hivatali Portál elérhetőségei a Hivatalhoz tartozó települések esetében:

Tájékoztató az elektronikus ügyintézéshez az Önkormányzati Hivatali Portálon (OHP).

        
Amennyiben az ügye elintézéséhez a fenti Portál felületén nem talál elektronikus űrlapot, akkor az e-Papír szolgáltatás keretében nyújthatja be a kérelmét, beadványát.